dijous, 13 de juny del 2013

L'IES TORÍS A BENICÀSSIM

Per Ainhoa Blasco Pérez, de 3rA

El trimestre passat tots els alumnes de religió vam realitzar una excursió a Benicàssim junt als professors  de religió i de valencià, Vicent i Nati.

Se’n vam anar per a disfutar d’uns meravellosos tres dies al costat de la platja, encara que la temperatura no acompanyava  no va impedir que uns quants valents ens pegarem més d’un bany i passetjarem per l’arena.

Un moment de l'expedició a Benicàssim

L’alberg era d’allò més gran, hi havien moltes habitacions, a més també hi havien pistes per poder jugar a futbol i bàsquet, un menjador i una sala amb sillons on poder conversar o veure la televisió, que vam tenir que compartir amb un equip de futbol i un grup de joves que també s’hi allotjaven.

El primer dia ens vam instal·lar allí i correns vam baixar a la platja que teniem davant; per arribar-hi només haviem de creuar un pas de vianants. Ens banyàrem i passetjarem fins l’hora  de dinar, i després amb el dinar a la gola vam tornar a la platja per a jugar a volley. A mitjan  vesprada anàrem a un supermercat del poble per comprar berenar.

Al dia següent, ben de matí, realitzarem una llarga, encara que amb meravelloses vistes, excursió  fins Oropesa.

L’excursió va durar unes dos hores d’anada i dos de tornada, encara que alguns van anar parant pel camí per que estaven esgotats. Vam recorrer tot tipus de camins, des del passeig de la platja, fins pel camp, inclús vam caminar entre muntanyes i vam travessar diversos túnels. Tot i això no es vam acalorar massa gràcies a la brisa marina.

Quan arribàrem a l’alberg, amb molta fam, ens posarem els banyadors i agafarem les toballes i les pilotes i bàixarem a la platja a disfrutar de la llarga vesprada que teniem per davant.I per la nit vam estar pel passeig caminant i conversant, disfrutant de la brisa del mar. Això si, no sabeu com d’agust agafarem el llit aquella nit.

A l’altre dia, molt tristament ens vam tenir que acomiadar de l’alberg i també de Benicassim per poder arribar a hora a l’institut per a recollir les notes.

Ens ho vam passar genial, aprofitàrem cada moment al màxim, com si fora únic, ja que en veritat era així, encara que esperem poder tornar a disfrutar d’una excursió com aquesta.