dijous, 6 d’octubre del 2011

UN GRAN VIATGE (I ACÍ AL COSTAT)

Ja ha passat temps, però està recordar les bones experiències del curs 2010-11. En el mes d'abril ( 11, 12 i 13) alumnes de 1r i 2n d’E.S.O del nostre institut vam gaudir d’uns dies molt divertits a l’alberg d’Alboraig, l’activitat va estar organitzada pel departament de religió (és a dir, per Vicent).

Vam eixir cap al “ vecino pueblo de Alborache” el dilluns de vesprada i després d’instal·lar-nos vam jugar per tot l’alberg fins a l’hora del sopar, després férem un joc per equips on teníem que buscar diferents peces d’unes cares de famosos.

Dimarts pel matí es posarem les motxilles i férem una ruta pel camp fins arribar a Yátova, després anàrem a la “Cueva de las Palomas” i al “Xarco Miami” on els més valents varen nadar (encara que estava molt freda). Després de practicar senderisme vam arribar a l’alberg per a dinar i carregar forces ja que de vesprada es disputava el “ II Campionat de futbet aula de religió ”, ho celebrarem amb un bon sopar i posteriorment una nit on les rialles, els jocs i les bromes no van faltar.

Al següent dia vam preparar les motxilles per a tornar, encara que alguns anaren a visitar Alboraig fins que es va fer l’hora de vindre l’autobús per a tornar a Turis.

Encara que sols van ser tres dies i la distància de Turis era de cinc minuts va ser una excursió que mai oblidarem i que tots esperem que es torne a repetir el present curs.

Vicent recorda que vam ser bons xiquets i xiquetes, VOLEM TORNAR!