dimarts, 14 d’abril del 2015

ENTREVISTA A CRISTINA PALMERO: "TROBE MOLT A FALTAR LES MEUES AMIGUES DE L'IES TORÍS"

Per Noemí Lozano Benavent (2n de Batxillerat)

L’ex alumna de l’IES Torís que entrevistem en aquesta ocasió és Cristina Palmero Blasco. En este moment està estudiant un cicle formatiu de Grau Mitjà a València, després d’acabar l’ESO en el nostre institut.

Cristina, durant quins cursos vas estar estudiant a l’IES de Torís?
Vaig estar a l’IES de Torís 4 anys i vaig cursar des de 1r d’ESO fins 4t d’ESO.

Cristina i les seues companyes actuals.
Després d'aconseguir el graduat en ESO, què és el que vas decidir estudiar i per què?
Vaig decidir estudiar un cicle de Grau Mitjà d’atenció a persones en situació de dependència perquè m’agrada saber que en un futur podré fer més fàcil la vida de les persones que ho necessiten.


A quin institut?
Al CIPFP Misericòrdia de València.

Ha canviat molt la teua vida de quan venies a aquest institut al lloc on vas ara?
Ha canviat molt. Els meus horaris són molt més diferents dels que tenia a l’IES ja que les classes comencen a les 8 i acaben els dilluns a les 14:20 i els dimarts i divendres a les 13:30.

Què estàs estudiant en aquest Grau?
Estic estudiant quin suport psicològic necessita cada col·lectiu de persones diferents. Les assignatures són primers auxilis, anglés, les característiques de cada persona amb diversitat funcional, organització de cada col·lectiu en diferents tipus de lloc i dinàmiques de grup.

Hi ha alguna assignatura que no t’agrade gens i altra que t’agrade molt?
No m’agrada l’assignatura de primers auxilis perquè no és el meu camp i m’entusiasma la de suport psicològic perquè en un futur vull estudiar psicologia.

Quan acabes el Grau Mitjà, que penses fer en un futur?
Quan acabe vull preparar-me la prova del Superior per a poder fer educació infantil i després m’agradaria fer psicologia perquè està tot molt relacionat.

Has conegut nous amics a l’institut? Et portes bé amb ells?
La veritat és que sí. Entre jo i els meus companys hi ha molta solidaritat i es duem tots molt bé.

Què és el que més trobes a faltar de l’IES de Torís?
Trobe molt a faltar les meues amigues ja que sempre he estat amb elles i la rutina perquè passava més temps en casa.

Moltes gràcies Cristina per aquesta entrevista.
De res i fins l’altra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada