dilluns, 30 d’octubre del 2017

VICENT VIDRIER (ANTIC ALUMNE DE L'IES): "LES NOVES TECNOLOGIES I LA INFORMÀTICA TENEN MOLT DE FUTUR"

Per Lluís Burguet (2n de Batxillerat)

L'entrevistat en aquesta ocasió és Vicent Vidrier, alumne de la promoció 2012/13 del Programa de Qualificació Professional Inicial (PQPI) a l’IES Torís. Vicent ens parla dels estudis que va realitzar amb posterioritat i dels seus projectes de futur.



Quan vas acabar els teus estudis a l'IES Torís?

Vaig acabar-los amb 16 anys, en l’any 2013.



Què curses actualment?

Després de PQPI vaig fer el grau mitjà de Sistemes Microinformàtics en Xarxa vaig cursar el primer any i el vaig aprovar. Al segon curs no em vaig trobar el que jo esperava i vaig decidir deixar-m’ho, veia que no era el mateix i vaig decidir eixir a la vida laboral. Actualment curse 2n del Grau Superior d'Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIR).

Com ajudaries als alumnes que volen fer una prova a un Grau Superior?

El primer que tenen han de tindre clar és la branca que volen estudiar, després per a preparar-se'l. Jo personalment vaig apuntar-me a una acadèmia on van ensenyar-me molts conceptes nous per a mi i que em venien molt bé per al tipus d'examen que és la prova d'accés al grau Superior. Encara que no és el mateix la prova per a un alumne que haja cursat Batxillerat que per a un alumne que o no tinga estudis o estiga en cursos inferiors a ell, per als de Batxillerat és molt més fàcil perquè la majoria de conceptes els han donant durant el curs.

Per què vas elegir eixe grau?

Vaig elegir el Grau Superior d'ASIR perquè el primer que has de tindre clar és el que t'agrada i en el meu cas és la informàtica. No és un curs com el del grau mitjà, encara que siga d'informàtica, són conceptes totalment diferents. També el vaig elegir perquè tenen molt de futur les noves tecnologies i la informàtica, ja que estava molt damunt de nosaltres i cada dia creixent més.

Com recordes el teu pas per l'IES Torís?

L'institut el recorde amb alegria, perquè és una etapa en què no tens les responsabilitats que tens quan eres major de edad o quan comences a treballar. El recorde també per moments molt bons, amb els meus amics tant a classe com a l'hora del pati, els cursos que no vaig anar amb ells. També es recorda així de bé perquè coneixes molta gent i fas moltes amistats. Inclús arribes a dur-te bé amb els profesors en les hores lliures o al final de cada curs. Però també recorde moments durs, moments d'estudiar, estar nervios, passar-ho malament, però després quan passava tot t’adonaves que havies aprovat, i les sensacions amb tu mateix eren molt bones. En resum, l'institut és una gran etapa, sempre es recorda en el millor dels sentits.

Per últim Vicent, quins són els teus plans per al futur?

M'agradaria treballar en una gran empresa com a informàtic, eixa és una gran meta per al meu futur. Per febrer acabaré el Grau Superior i he de fer les pràctiques en les quals m'agradaria aprendre molt i sobretot que en acabar-les poguera quedar-me ahi treballant. L'opció d'estudiar l'enginyeria informàtica està molt be, però jo personalment la veig molt lluny.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada