dijous, 6 de juny del 2013

ENTREVISTA A ANNA PASTOR

Per Ismael Boluda
   Anna Pastor i González  és alumna de l'IES, ha finalitzat aquest curs segon de batxillerat i ha sigut una de les guanyadores del primer certamen literari "IES de Torís". El llibre amb els relats guanyadors estarà disponible en el centre en les pròximes setmanes.
- Hola Anna, què tal?
- Hola Ismael. Molt bé, encantada que m'entrevistes.
- Perfecte. Comencem. Com va nàixer el teu gust per les lletres?
- En realitat a mi m'agrada el teatre. Tot i que sóc de ciències he tingut sempre passió per la lectura. I aquest certamen ha sigut una oportunitat per a valorar el meu interés per la novel·la tot i que el meu gènere preferit és el teatre.
Portada del llibre del I Certamen literari IES Torís
- Què t'aportà escriure aquest relat?
- M'ha aportat la satisfacció de saber que els meus escrits tenen algun xicotet valor.
- En què et vas inspirar per fer el teu relat?
- Quan vaig anar a Anglaterra aquest estiu hi havia un xic rus que li agradava molt la història i em va dir que en uns anys hi hauria una tercera guerra mundial i a partir d'aquest moment vaig intentar plasmar les seues idees sobre el futur mundial.
- Al teu relat què milloraries? O està tot al teu gust?
- No, el faria més extens per a poder descriure millor la situació i faria que hi haguera un major canvi tecnològic ja que el relat parla sobre el futur.
- Quina part t'agrada més?
- L'última oració: "El 16 de març de 2436 el món estava en les meues mans, havia descobert la cura de la Kolya amb la meua pròpia sang". A més també m'agrada que està escrit en molts idiomes a la vegada i el paràgraf escrit en llenguatge matemàtic.
- T'agradaria fer-ne més? O ja en tens prou?
- Sí, m'agradaria fer una obreta de teatre. Paregut al que fa el grup Tricicle.
- El teu relat té algun tret autobiogràfic?
- Sí, el professor que inspira a la protagonista és real. Després, el xic rus que em va inspirar és real però porta el nom real d'un altre amic meu rus. A més, es troben molts familiars i amics descrits i també el meu viatge a Anglaterra. I per últim, el nom Kolya és el nom d'un amic ucraïnés.
- I per últim, quin llibre recomanaries?
- L'últim que he llegit, és a dir, Quantic Love. La veritat és que em va sorprendre molt tot i que no és el tipus de llibres que m'agraden.
- Moltes gràcies per la teua col·laboració Anna.
- De res.

- Fins l'altra.
L'autora del relat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada